7 Aug 2011

eh, nak dekat dah dia -..-

hari ini, besok, lusa, tulat, kelat, dan lalat .

dihitung dan dikira. semakin hampir rasanya. membelenggu diriku . masa berlalu terlalu cepat. sehingga tidak dapat mengejarnya. bagiku, 24 jam sehari tidak mencukupi. tetapi apa yang aku boleh lakukan ? memanfaatkan masa yang ada dengan sebaiknya . insyaallah.

ayat pembuka kata sangat puitis dan tak boleh pergi . ahaaaks . 10 days anymore . yeahhh ! sepuluh hari je lagi nak trial ! bagaikan nyawa dihujung kerongkong . yelah aku tau bagi uolls setakat exam picisan macam ni pandang sebelah mata ke ken ? tapi ade aku kesah ? aku pandang semua exam dengan dua dua belah mata tau .  exam ni penentu masa depan aku wlaupun ada yang mengatakan SPM lagi penting . so what ? PMR pong penting what ! habis tu kalau dapat 7e 1a macam mana ? nak dok kelas  mana form 4 nanti ? haa masa depan lah tu .

aku bukan jenis budak sekolah yang stok stok genius 24/7 ngadap buku tu . TAK ! nehi ! dah nak exam barulah aku baca buku. tapi, ni exam besar. tak kan lagi seminggu nak exam baru nak baca buku kot ? mati terkujat lah nok . sebab tu la aku tak pernah naik pentas amik hadiah kecemerlangan . AHAAAKS :)

sekarang jadual belajar telah berputar 90 darjah . taklah sampai 360 darjah kan ? balik sekolah aku akan naik pusat sumber. rajin giler pergi pusat sumber dekat tingkat 4 tu . sabar dulu . aku pergi pusat sumber/PS sebab nak lepak je. ada air cond . harharhar. entahlaa kalau prgi ps memang tak study pong. cukup cukup lah study dekat klass. nanti dekat rumah nak study lagi.

rasa penat pulak . nak taip pepanjang line tak berapa clear. al maklumlah online dekat pc kan . manusia dalam rumah ni lalu lalang . nak taip pon tak senang .kalau online dekat laptop senang banyak . . heehh . laptop guwa dah kene sorok derr . nak exam katanyaaaa :P tuiiihh laaa .

chaaaww :)
*TOLONG DOAKAN SAYA :) TOLONGLAH . DAH NAK TRIAL NI. *


semua doa macam ni tau . ya allah semoga adila dapat jawab exam dengan mudah . dan lulus cemerlang . amiin :) 




semoga dapat keputusan cemerlang dan menggembirakan ibu :) semoga dapat masuk asrama :) ahaaaks 

No comments:

Post a Comment