11 Dec 2011

you by nur jannah alia and more




abang aku masuk bilik aku pasang lagu ni . another 1 hour dia masuk lagu ni lagi .

'berapa kali kau nak ulang lagu ni? '


sentap mak nakk ~~

secara ironinya , fulamaaaakk ironinya tuu . aku memang suka dengar lagu fevret aku ulang ulang banyak kali :D its fun bebeeehh .

another one week result exam waa nak keluar . fuuu berdebar debar jantung serta limpa diikuti peparu juga tidak ketinggalan esofagus yang melakukan proses peristalsis . ahhhh serabut tahap rumput yang tumbuh panjang melata di laman rumah aku . doa yang baik baik saja okeyyy :DD

p/s : mak aku selalu doakan aku nanti study kat oversea . hehehhehe amiin :)

setiap usaha pasti ada kejayaan . struggle girl . u can do it . haaha dah macam duta nike dah --''

No comments:

Post a Comment