6 Jan 2012

kelepuk "eh nyamuk"

masa hari nak exam haritu , waktu tu malam besoknya ada exam sains . sains ni aku malas sikit nak baca biasanya aku main tibai je jawab . hahaa sebab tu tak penah dapat A. sobbbs . malam tu aku study dekat bilik abang aku . saje je la kan ubah suasana ke tempat yang serabut sikit . biasalah bilik bujang kan jarang sekali nak kemas . dok selak selak buku lepas tu ngantuk . ahh tak boleh jadi ni baik aku tido lepas yakin apa yang aku belajar semua dah masuk . konon la masuk kan time exam entah hape aku goreng . aku tertido kat bilik tu lepas tu kan dalam pukul doblas macam tu abang aku masuk bilik tu kan lepas tu kau tau dia buat apa ? dia pergi lepuk dahi aku . mau tanjat gegirl . lepas tu dia kata  

" nyamuk "
abah ang nyamuk sakit gile dahi aku . dahtu boleh cakap

" weyyh aku nak pinjam duit "
ahh best dah lepuk dahi aku nak pinjam duit pulak . nasib aku tengah mamai dan dan je terus amik duit kasi dia . agak-agak boleh bayang muka aku tak masa tengah terkejut tu . hahahaha

No comments:

Post a Comment